Voetbalvereniging start de nieuwe competitie met ambities

Voetbalseizoen 2021-2022

VV Stevensweert gaat de competitie starten met twee seniorenteams. Zowel VV Stevensweert 1 als VV Stevensweert 35+ zullen het seizoen weer vol frisse energie beginnen om het hun tegenstanders moeilijk te maken. De eerste trainingen op de vrijdag hebben al plaats gevonden. De eerste competitiewedstrijd zal plaatsvinden op 26 september en ter voorbereiding zal 19 september een oefenwedstrijd gespeeld worden tegen onze vrienden van Susterse Boys. Het fluitsignaal voor dit voorschot zal klinken om 11:30.

Graag willen we onze voetbalactiviteiten voor de jeugd en 60+ senioren gaan uitbreiden.

In de maand juli hebben er op de woensdagmiddag  voor onze jeugd vier zeer succesvolle trainingen plaats gevonden. Liefst 35 jongens en meisjes hebben, onder deskundige begeleiding, volovergave deelgenomen aan deze activiteit. In september zullen we de deelnemers berichten hoe we hier een vervolg aan willen geven. We hopen natuurlijk op succesvol vervolg en hetzelfde enthousiasme om het jeugdvoetbal weer voor Stevensweert mogelijk te maken.

Daarnaast zijn we aan het onderzoeken of voor onze 60 plussers het zeer populaire ‘Walking football’ geïntroduceerd kan worden. We zullen hier in een volgende nieuwsbrief over informeren. Belangstellenden kunnen altijd inlichtingen vragen.

Eenieder die een keer mee wil trainen, wil komen kijken, of gewoon de sfeer wil proeven bij de voetbalclub is van harte welkom.
VV Stevensweert streeft naar een omgeving waar iedereen zich thuis voelt, waar het club- en teamgevoel voorop staat en waar iedereen die de sport wilt beoefenen welkom is.
Plezier, gezelligheid en sportiviteit, dat is waar wij voor staan.

Aanmelden is natuurlijk altijd mogelijk bij een van de bestuursleden of via de site van vv Stevensweert.