Jeu de boules baan 2023

Een opmerkelijke samenwerking tussen vrijwilligers, lokale bedrijven en de dorpsraad heeft gezorgd voor opwinding in het pittoreske Stevensweert. Afgelopen woensdag zijn vrijwilligers met volle toewijding begonnen aan de afgraving van de nieuwe Jeu de Boules baan, die een verrijkende toevoeging zal zijn aan de gemeenschap.

De realisatie van deze Jeu de Boules baan is een resultaat van de collectieve inspanningen van de betrokken inwoners en bedrijven. Leon Maassen, namens Verbé Installatiegroep, en John de Jong, namens Collé Rental & Sales, speelden een cruciale rol door belangeloos een graafmachine ter beschikking te stellen. Met deze steun is het dorp Stevensweert een stap dichter bij de voltooiing van dit project.

Klik je op de foto worden ze vergroot.