Twee vragenlijsten voor 12 tot 20

Ben jij tussen de 12 en 20 en woon je in Maasgouw? Dan nodigen we je graag uit om twee korte vragenlijsten in te vullen.
Er wordt een onderzoek gedaan naar ‘buitenplekken’ voor jongeren in onze gemeente. Waar komen zij graag en was missen ze? Dat horen we heel graag!
Tweede onderzoek gaat over de sportvereniging(en) waar je bij bent en of je aan sport doet. De gemeente Maasgouw doet ook onderzoek naar het behouden van jeugdleden bij sportverenigingen.

Wie voert dit onderzoek uit?

Dominique Jansen volgt de opleiding Facility Management op Zuyd Hogeschool in Heerlen en zal zich bezighouden met de wensen en behoeften van jongeren in de fysieke leefomgeving.

Het tweede onderzoek wordt gedaan door Julot Rietbroek, studente aan de opleiding sportmarketing op de Fontys Economische Hogeschool in Tilburg. Door middel van haar onderzoek wil ze erachter komen wat de wensen en behoeften zijn van de jeugd tussen de 12 en 18 jaar zijn die aangesloten zijn bij een sportvereniging in de gemeente Maasgouw.

Vul jij de enquête in?

Ben jij tussen de 12 en 20 jaar oud én woon je in Maasgouw, bijv. in Stevensweert? Dan horen we heel graag van jou waar jij graag bent en wat je misschien mist. Zou je graag een skatebaan of chillplek willen in onze gemeente of in jouw kern? Welke wensen hebben jullie. Laat het weten en vul de enquête in! Deze is te vinden via de link.

Wil je de tweede vragenlijst invullen over de sportvereniging,  dan kun  je dit doen via de website. Dit duurt circa vijf minuten.
Heb je verder nog tips, ideeën of vragen, stuur een mail naar d.jansen@gemeentemaasgouw.nl of bel/app naar 06 – 82 21 29 36. of naar j.rietbroek@gemeentemaasgouw.nl Bedankt! Doen!!!!!

Bronvermelding: Gemeente Maasgouw.