Informatieavond “ZijActief Stevensweert”

Zijactief afd. Stevensweert

Dinsdag 18 februari 2020.  ‘Het wilde zwijn in onze leefomgeving’.
Kosten: leden € 0,- Niet leden € 4,- (inclusief koffie/thee).

Jager Arie Schakel zal deze avond een presentatie verzorgen over de problematiek rond de wilde varkens en welke maatregelen er worden genomen om de overlast te beperken. Maar ook: welke rol spelen de jagers, de landbouwers, de varkenssector, natuurbeheer en de burgers in dit verhaal. Wat is de taak van de provincie en hoe voorkomen we de varkenspest.

De heer Schakel was 25 jaar werkzaam bij de veldpolitie. Hij is bestuurslid van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging, afdeling Limburg. Daarnaast is hij secretaris van de wildbeheereenheid Annendaal en als zodanig zeer betrokken bij wildbeheer en het wild zwijn in het bijzonder.

De avond is op 18 februari 2020 in het MFC, Jan van Steffeswertplein 2 te Stevensweert.
We starten om 19.30 uur. De zaal is open vanaf 19.00 uur.

Ook niet-leden zijn zeer welkom. Kosten: leden € 0.  Niet leden € 4 (inclusief koffie/thee).

Het bestuur ZijActief Stevensweert