Carnaval Terra Mosa

Duo Proeme Poasje
TERRA MOSA Stevensweert, Ohé en Laak, Maasbracht

Beste gasten,

Terra Mosa organiseert op maandag 17 februari 2020 voor u weer een Carnavalsmiddag. Met optredens van onze vrijwilligers en het duo Proeme Poasje. Limburgse liedjes met eigen teksten, sketches, een goochelact. Wiel en Willem van Proeme Poasje hebben het allemaal in huis. Zij gaan samen met onze vrijwilligers zorgen voor een onvergetelijke middag.

Natuurlijk hebben wij ook weer de Prinsen uitgenodigd.

Wij vragen van u een eigen bijdrage van  € 5,00.  2 consumpties en lekkernijen zijn inbegrepen. Overige drankjes zijn voor eigen rekening.

Maandagmiddag:      17 februari 2019

Zaal open vanaf :       13.30 uur

Aanvang / Einde:        14.00 uur  tot  17.00 uur

Locatie:                        Cultureel Centrum Laakerhoes, Kerkstraat 5,  6109 AM  Ohé en Laak.

Eigen bijdrage:           € 5,00.  Deze bijdrage kunt u aan de vrijwilliger betalen.

Aanmelden bij uw vrijwilliger. Het is de bedoeling dat u zelf voor vervoer zorgt. U kunt ook gebruik maken van de wensbus. Lukt het u niet om vervoer te regelen vraag dan aan uw contactpersoon om dit voor u te regelen.

Het bestuur van de Zonnebloem afd. Terra Mosa