Samenwerking gemeente Maasgouw en het Volwassenenfonds Sport & Cultuur

Beste verenigingsbestuurder,

Op verzoek van Danja Bocken, beleidsmedewerker Sociaal Domein gemeente Maasgouw stuur ik jullie onderstaande informatie. Mocht u (toekomstige) verenigingsleden kennen die hier een klein stukje mee geholpen zouden kunnen zijn, weet dan dat de gemeente Maasgouw naast het jeugdfonds Sport & Cultuur vanaf nu ook samenwerkt met het Volwassenenfonds Sport & Cultuur.

Huis voor de Sport Groningen | Nieuw! Volwassenenfonds Sport & Cultuur
U kunt dit bericht lezen, omdat we u graag laten weten dat de gemeente Maasgouw gaat samenwerken met

het Volwassenenfonds Sport & CultuurDit fonds maakt het ook voor volwassenen, die rond het bestaansminimum leven, mogelijk om te gaan sporten of om op muziekles te gaan. Graag voegen we uw club of vereniging toe aan de lijst met aanbieders!
Als u daar interesse in heeft, stuur dan uw gegevens naar Judith Caenen via Limburg@volwassenenfonds.nl.

• De naam van uw organisatie:
  • Het adres van de organisatie:
  • Het telefoonnummer:
  • Het e-mailadres (naar welk e-mailadres mag de bevestiging/factuurverzoek verstuurd worden?):
  • Het IBANnummer:
  • Tenaamstelling van de bankrekening:
  • KVK-nummer (indien van toepassing):

Hoe werkt het?
Op de website van het volwassenfonds vindt u meer informatie over hoe iemand zich kan aanmelden, hoe het werkt met een intermediair (net zoals bij het Jeugdfonds) en hoe u als aanbieder de factuur betaald krijgt.

Heeft u nog een vraag?
Neem dan contact op met Danja Bocken van de gemeente Maasgouw via d.bocken@gemeentemaasgouw.nl.

Alvast bedankt voor uw medewerking.
Eric Craemers

Wel.kom Maasgouw