Spekavond bij Zijactief afd. Stevensweert op 1 november

ZijActief Stevensweert: Spekavond

We starten met koffie en vlaai. Daarna verhuizen mooie spulletjes van de één naar de ander en tegelijkertijd spekken we onze kas.
Nog even de regels: iedereen brengt
wat mee. Dat mag van alles zijn: bijvoorbeeld iets wat je zelf niet meer gebruikt of iets dat jezelf gemaakt, geknutseld of gebakken hebt. Via verkoop per opbod proberen we de spullen die avond aan “de vrouw” te brengen. Daarnaast is er nog een verkooptafel met diverse spullen. Is er iets van uw gading bij, stop dan een bijdrage in het spaarvarken. De opbrengst van dit alles is voor onze kas.
De avond is op 1 november 2022 in het MFC, Jan van Steffeswertplein 2 te Stevensweert. We starten om 19.30 uur. De zaal is open vanaf 19.00 uur.
Ook niet-leden zijn zeer welkom. Kosten voor niet-leden € 4,00 (inclusief koffie/thee
en vlaai).
Het bestuur ZijActief Stevensweert