De leden van de vrijwillige brandweer en Kindervakantiewerk organiseren het Sint Maartensfeest in Stevensweert

Sint Maartensfeest 2022.

Zaterdag 5 november is de brandweerkazerne geopend tussen 14.00 en 16.00 uur en starten we met knutselen om 14.00 uur.

Alle lampions moeten in ieder geval weer bij de brandweerkazerne worden ingeleverd op woensdag 9 november tussen 18.00 en 19.00 uur.

Vrijdag 11 november tussen 18.00 en 18.15 uur worden de ingeleverde lampions afgehaald in de brandweerkazerne. Aansluitend begint de optocht richting de brandstapel. De prijzen van de ingeleverde lampions worden vanaf 19.30 uur in de brandweerkazerne bekend gemaakt.

Maandagavond 7 november vanaf 18.00 uur houden de leden van de brandweer, onder begeleiding van de sirene, hiervoor een geldinzameling.

Klikt u op de foto links, kunt u de flyer en het volledige programma lezen.