Escaperoom in Maasgouw

Hou jij wel van een uitdaging? En wil je samen met vrienden online op avontuur? Meld je dan aan voor de gratis online escaperoom, die beschikbaar wordt gesteld door de gemeente Maasgouw voor alle jongeren tussen 12 en 18 jaar. Ga samen met een team van vrienden of vriendinnen bijna 2 uur online op avontuur met The Secret Legacy. Durf jij het aan? Meld je dan snel aan!

Wat ga je doen?

Ga jij bijna 2 uur online op avontuur met een team van vrienden of vriendinnen? Speel dan the Secret Legacy! Kruip in de huid van Julia en voltooi de laatste expeditie van haar ouders. Ontdek schatten, verken mysterieuze locaties en omzeil valstrikken terwijl je de ontdekking van de eeuw najaagt. En dat allemaal terwijl jullie allemaal vanaf jullie eigen locatie kunnen spelen. Durf jij het aan?

Kijk hier naar de teaser:

Praktische informatie

WAAR – gewoon thuis of op je favoriete chillplek. Als je maar je smartphone bij de hand hebt!

WAT – digitale escaperoom die je met je vriendenteam speelt op je smartphone.

WIE – teams van zo’n 3 tot 6 deelnemers (12 jaar en ouder) spelen samen op 1 spelcode. Een team kun je zelf samenstellen met vrienden, vriendinnen, klasgenoten, clubleden of je sportteam.

HOE – Maak een team van 3-6 personen. Eén teamlid stuurt een mailtje naar Carlien Schouten van gemeente Maasgouw via c.schouten@gemeentemaasgouw.nl. Zet in de mail je naam, je adres en je leeftijd.

Van de gemeente ontvang je een reserveringscode en extra informatie. Met de code kun je op de website van de Escape Room een dag en tijd reserveren om mee te doen. Maak twee uur vrij en ga op avontuur! Red jij het binnen de tijd?

Alleen als je je aanmeldt via bovenstaand e-mailadres, ontvang je een gratis reserveringscode.

WAAROM – Jongeren in Maasgouw kunnen zo een leuke en uitdagende activiteit met elkaar ondernemen: de online Escaperoom. Dit is coronaproof, maar toch met elkaar!

Meer informatie?

Wil je meer weten over de escaperoom of je aanmelding, dan kun je mailen naar c.schouten@gemeentemaasgouw.nl of appen via 06- 20 86 79 52.

Heb je zelf een leuk idee voor een activiteit die je in coronatijd zou willen doen of organiseren? Laat het haar weten!

Bronvermelding:
www.deltalimburg.nl