Inzet van het Multi Media Lab van de politie van maandag 4 tot en met woensdag 6 december in de gemeente Maasgouw

Het Multi Media Lab is een door de politie als “leslokaal” ingerichte multifunctionele vrachtauto waarin o.a. voorlichting gegeven kan worden aan burgers. (zie bovenstaande foto)
In juni 2023 hebben wij, de wijkagenten van Maasgouw, voorlichting gegeven aan alle basisschoolleerlingen van groep 7 en 8 van Maasgouw, ter voorbereiding op het voortgezet onderwijs.
Mogelijk heeft u destijds de vrachtauto zien staan of heeft u erover gehoord. Aangezien wij de afgelopen tijd regelmatig verzoeken kregen van o.a. seniorenverenigingen om voorlichting te geven op het gebied van inbraakpreventie, fraude, oplichting, vuurwerk etc, hebben wij besloten om het Multi Media Lab nogmaals naar Maasgouw te halen.
Wij, de wijkagenten, dienen u graag van advies op de genoemde onderwerpen maar ook om allerlei andere vragen te beantwoorden.
Wij gaan graag met u in gesprek !!
Ook is er in het leslokaal van de vrachtauto gelegenheid om, onder het genot van een kopje koffie en een kleine traktatie, aan de hand van een Kahoot quiz, onder onze begeleiding, kennis te vergaren ten aanzien van genoemde onderwerpen. Daarna is er dan nog gelegenheid om na te praten over de onderwerpen. Al met al denken wij een leuk programma te kunnen bieden en staan wij open voor overige vragen en opmerkingen.

Wanneer, waar en op welke tijdstippen kunt u bij ons terecht:

• Maandag 4 december 2023 van 12 tot 19 uur.                                Locatie :  Nieuwe Markt in Linne.
  • Dinsdag 5 december 2023 van 9.30 uur tot 18 uur                          Locatie :  Parkeerplaats Cultureel centrum Don Bosco Mgr. Savelbergweg 100 Heel.
  • Woensdag 6 december 2023 van 09.30 uur tot 18 uur                   Locatie :  Maasboulevard Wessem.

Graag ontmoeten wij u of uw leden/achterban of andere geïnteresseerden uit uw omgeving op een van bovenstaande dagen !
Mochten er nog vragen zijn dan kunt u uw wijkagenten bereiken via:

Jeroen.Smolenaers@politie.nl      Beau.Nijenhuis@politie.nl         Hay.Janssen@politie.nl