TVSO sluit 2023 met trots af…

TVSO sluit 2023 met trots af!

Het jaar 2023 is voor Tennisclub TVSO een jaar geweest dat we weer met trots en enthousiasme kunnen afsluiten. We hebben samen (jong en oud) geweldige herinneringen gecreëerd en mooie successen geboekt, en we zijn vastbesloten om dit sportieve momentum mee te nemen naar het nieuwe jaar.
Een van de hoogtepunten van dit jaar was ons jaarlijks tennistoernooi, waarbij vele tennissers en enthousiaste toeschouwers zijn samenkomen om de passie voor tennis te ervaren. De intensiteit van de wedstrijden en de sportiviteit van onze leden hebben geleid tot een onvergetelijk evenement. De kers op de taart was de schitterende feestavond en het finale weekend die het toernooi afsloot, waar we samen lachten, dansten en onze prestaties vierden. Maar dat is niet alles! Onze competitie was dit jaar evenzeer een groot succes. We zijn verheugd om te melden dat maar liefst vier van onze teams zichzelf tot kampioen mochten kronen, een prestatie waar we als club ontzettend trots op zijn. Dit toont de inzet en teamwork van onze leden. Proficiat!

Voor degenen die geïnspireerd zijn geraakt (kinderen, jeugd of ouder) en ook willen genieten van de van het tennis, hebben we goed nieuws. Je kunt je via de QR code of mail (secretariaat@tvso.nl) aanmelden voor onze introductielessen. Of je nu een beginnende speler bent of je vaardigheden wilt verbeteren, wij staan klaar om je te begeleiden op je tennisreis.

We sluiten samen 2023 op een hoogtepunt af en kijken uit naar een nieuw jaar vol uitdagingen, plezier en tennis. We hopen jullie binnenkort te mogen verwelkomen op de baan bij de start van introductielessen.
Meer informatie op de site van TVSO.

Met sportieve groeten het bestuur van de tennisclub TVSO