De leden van Terra Mosa gaan gezellig samen naar de film in Echt

Afdeling TERRA MOSA (Stevensweert, Ohé en Laak, Maasbracht)

Wij nodigen onze gasten en vrijwilligers uit voor een bezoek aan de bioscoop te Echt waar we samen gaan kijken naar de film “ Andre Rieu Wonderful World Live in Maastricht”.
Prachtige muziek door het Johann Straus Orkest onder leiding van André Rieu met optredens van
zangers en zangeressen en bijzondere gasten. Bij het zien van de prachtige opnames en omringd
door de muziek lijkt het wel of we zelf aanwezig zijn bij het concert op het Vrijthof in Maastricht.

Een heerlijke
filmmiddag met snacks en drankjes alleen voor onze afdeling Terra Mosa in de Royal Service Bioscoop, Peijerstraat 47, 6101 GA Echt.
Wij starten om 14.00 uur en worden ontvangen met koffie in de filmzaal die deze middag alleen voor onze vereniging bestemd is. In de pauze wordt een drankje met snacks geserveerd.

Praktische informatie.

Wanneer: Maandagmiddag 12 juni 2023
Aanvang / Einde: 14.00 uur tot 17.00 uur. Inloop vanaf 13.30 uur
Waar: Royal Service Bioscoop, Peijerstraat 47, 6101 GA Echt.
Eigen bijdrage: € 7,50. Deze bijdrage kunt u aan uw vrijwilliger betalen.
Vervoer.
Het is de bedoeling dat u zelf voor vervoer zorgt. Lukt dit niet dan kunt u aan uw contactpersoon
vragen om vervoer voor u te regelen.
Komt u met de auto dan kunt u parkeren op de Markt in Echt.
Wilt u gebruik maken van de Wensbus bel dan ruim van te voren. 0475-227027 iedere werkdag tussen 17.00 en 19.00 uur.
Zijn er vragen / problemen bespreek deze dan met uw vrijwilliger.