Goed nieuws over de renovatie van de drie voetbalvelden aan de Sportlaan

De plannen met betrekking tot de renovatie van de drie voetbalvelden aan de Sportlaan beginnen langzaam maar zeker vaste vormen aan te nemen.

In de bijlage kunt u het definitieve totale plan zien, dat eigenlijk bestaat uit twee fases.
Er is voor fase 1 (het braakliggende voormalige voetbalveld 3 dwz het dichtst bij Porta Isola aan de Sportlaan) en de jeu de boulesbaan het bedrag van 200.000 euro, door de gemeente, beschikbaar gesteld. In maart 2023 zullen deze werkzaamheden al beginnen.

Door de renovatiewerkzaamheden in de kern wordt momenteel voormalig veld 2 gebruikt voor opslag van materialen. Na de renovatie van de oude kern wordt dus fase 2 uitgevoerd.

Het hoofdveld (nummer 1) blijft voor het spelen van voetbalwedstrijden door de leden van voetbalvereniging Stevensweert.

De werkgroep van de dorpsraad is zeer tevreden over de totstandkoming van deze plannen.