Na de zomer weer op stap met de Schakelkeet in Stevensweert

Op woensdag 7 september aanstaande zal de Schakelkeet in Stevensweert van 13.00 uur tot 17.00 uur aanwezig zijn op de Markt/Kerkplein te Stevensweert in de persoon van Wendy Rietra. Zij vormt de verbindingsschakel tussen gemeente Maasgouw en de inwoners.
Waarmee kunt u terecht? De dorpscontactpersoon helpt u bijvoorbeeld met de volgende dingen:

– in uw straat, wijk of kern ziet u zaken die beter kunnen;
– u maakt zich zorgen over een buurtbewoner;
– u wilt met een groep vrijwilligers iets betekenen voor het dorp;
– u bent op zoek naar een netwerk of mensen die u verder kunnen helpen, zowel binnen als buiten de gemeenschap;
– u heeft een idee of suggestie om het werk van de gemeente te verbeteren

Meer informatie over de Schakelkeet vindt u op de site van de gemeente Maasgouw of via het telefoonnummer 0475-852500 of via dorpscontactpersoon@gemeentemaasgouw.nl of via onderstaande telefoonnummers:

• Wendy is bereikbaar op 06-18 25 06 57

– in uw straat, wijk of kern ziet u zaken die beter kunnen;
– u maakt zich zorgen over een buurtbewoner;
– u wilt met een groep vrijwilligers iets betekenen voor het dorp;
– u heeft een idee of suggestie om het werk van de gemeente te verbeteren.

Meer informatie over de Schakelkeet vindt u op de site van de gemeente Maasgouw of via het telefoonnummer 0475-852500 of via dorpscontactpersoon@gemeentemaasgouw.nl of via onderstaande telefoonnummer:
Wendy is bereikbaar op 06-18 25 06 57

Bronvermelding: Delta Limburg