Samen naar de film met de Zonnebloem, afd. Terra Mosa uit Stevensweert, Ohé en Laak en Maasbracht

De Zonnebloem afdeling Terra Mosa Stevensweert, Ohé en Laak, Maasbracht

In 2020 bestond onze afdeling Terra Mosa (Stevensweert, Ohé en Laak, Maasbracht), 10 jaar.
Door de Coronamaatregelen hebben we dit helaas niet samen kunnen vieren. Maar vergeten zijn wij het niet. Dit jaar organiseren wij daarom in augustus en oktober een speciale activiteit voor onze gasten.
Graag nodigen wij onze gasten uit voor de eerste speciale activiteit op 8 augustus 2022:
Een feestelijke filmmiddag met hapjes en drankjes alleen voor onze afdeling Terra Mosa in de Royal Service Bioscoop, Peijerstraat 47, 6101 GA Echt.
Wij starten om 14.00 uur en worden ontvangen met koffie met vlaai.
Daarna gaan we naar de filmzaal die deze middag alleen voor onze vereniging bestemd is.
De film houden we nog even geheim.
In de pauze wordt een drankje met gemengde hapjes geserveerd.
Maandagmiddag: 8 augustus 2022
Inloop vanaf : 13.30 uur. Aanvang / Einde: 14.00 uur tot ongeveer 16.45 uur
Locatie: Royal Service Bioscoop, Peijerstraat 47, 6101 GA Echt.

Zijn er vragen / problemen bespreek deze dan met uw vrijwilliger.

Het bestuur van de Zonnebloem afd. Terra Mosa, Stevensweert, Ohé en Laak en Maasbracht