Jubileumactiviteit 12 juli 2022 “Ladies Night” in Royal Service Bioscoop in Echt

ZijActief Stevensweert Jubileum
60 jaar

Jubileumactiviteit 12 juli 2022 “Ladies Night” in Royal Service Bioscoop Echt.

Graag nodigen wij jullie uit voor een filmavond speciaal voor ZijActief Stevenweert in de Royal Service Bioscoop, Peijerstraat 47, 6101 GA Echt.

Wij starten om 19.30 uur en worden ontvangen met koffie met iets lekkers erbij.

Daarna gaan we naar de filmzaal die deze avond alleen voor onze vereniging bestemd is. De film houden we nog even geheim.

In de pauze wordt een drankje met gemengde hapjes geserveerd.

Overig verteer is voor eigen rekening.

Natuurlijk willen we graag weten op hoeveel personen we kunnen rekenen.

Aanmelden graag vóór 4 juli 2022. Liefst per mail, maar telefonisch of via een briefje kan natuurlijk ook,. bij:
José van Laanen, Gouv. Houbenstr. 25, of josevanlaanen@hotmail.com of telefonisch 0475-559150,

Jacqueline Brenters, Roumerweg 15 of jacbrenters@home.nl of telefonisch 0475-552118,

We gaan met eigen vervoer naar Echt. Parkeren kan op de Markt in Echt. Natuurlijk willen we graag weten op hoeveel personen we kunnen rekenen.

Tevens zoeken wij chauffeurs. Wil jij rijden en andere deelnemers meenemen dan dit graag doorgeven aan José of Jacqueline.
Ook dames die lid willen worden van onze vereniging zijn van harte welkom.

Wij hopen op een grote opkomst en wensen jullie een mooie avond toe.

Het bestuur ZijActief Stevensweert