Vrijwilligers gevraagd die graag in de kerk willen zingen

In de parochie van Sint Stephanus te Stevensweert zijn we op zoek naar nieuwe koorleden die de H. Mis willen opluisteren met hun zang. Het belangrijkste is dat u het leuk vindt om te zingen! Ervaring en/of de hoogte van de stem of de kennis van de noten is niet meteen het belangrijkste. Ook de leeftijd is niet belangrijk.
De beide koren zijn er uiteraard om tijdens de H. Missen op zaterdagavond en bij uitvaartplechtigheden te zingen. Maar uiteraard zijn ze er ook voor de sociale contacten en de gezelligheid.
Kom eens luisteren en kijken bij de repetities! Of vraag meer inlichtingen bij de secretaris van het koor of bij de dirigent(e).

In Stevensweert oefent het Dameskoor “De Maasgalm” op woensdagavond van 19.30u tot 21.00u in het Trefcentrum.
Het koor zingt op de 1e en 3e zaterdag van de maand in de kerk.
Loop eens even binnen of bel even met Annie ten Have (0475-551488) of Rita Voesten (046- 8881570).

Het herenkoor van Stevensweert kan ook nieuwe leden gebruiken. Zij zingen tijdens de H. Mis op de 2e, de 4e en eventueel de 5e zaterdag van de maand.
Het koor oefent op donderdagavond in het parochiezaaltje naast de kerk. Inlichtingen kunt u krijgen bij Jo Heuts (0475- 552333).