Seniorenvereniging start de bijeenkomst op donderdagmiddag en zoekt nieuwe leden

Logo Senioren Stevensweert

Na een lange pauze start de Seniorenvereniging Stevensweert op 16 september met de wekelijkse bijeenkomst op donderdagmiddag. Van 13.30 uur tot 16.30 uur kunt u in het Trefcentrum terecht om te kaarten, rummikubben of gewoon bij te praten. Voor de personen die creatief willen zijn is er ook nog handwerken en/of het maken van aparte kaarten, voor een verjaardag of Kerstmis.

Bij voldoende opgave wordt op woensdagmiddag van 13.30 uur tot 16.00 uur iedere week koersbal gespeeld. Enkele leden zullen zich echter moeten aanmelden omdat het aantal te klein is.

Wat doet de Seniorenvereniging Stevensweert nog meer?
– jaarvergadering met diner
– fiets/autotocht
– busreis
– oktoberfeest
– St. Nicolaasviering met kienen
– nieuwjaarsreceptie met high tea.

Gezien het aantal leden kunnen zich altijd personen aanmelden. Vooral mensen die behoefte hebben aan een praatje, een beetje aan sport willen doen of graag kaarten. De gezelligheid staat boven aan.

Wilt U lid worden van onze vereniging mail of bel naar:
riavinken@ziggo.nl        tel.: 0475-852298
linssen20@hetnet.nl     tel.:  0475-551797