Vrijwilligers gevraagd

Stichting Wensbus Maasgouw is een vrijwilligersorganisatie die inwoners uit de gemeente Maasgouw thuis ophaalt en naar hun afspraak brengt (en eventueel weer terug naar huis). Er rijden twee wensbussen (Mercedes Sprinter). Gaat u graag met mensen om en bent u een uitstekende chauffeur? Lijkt dit u dit een prettige besteding van uw vrije tijd voor een dag per week of voor een dag per 2 weken?
Meldt u dan aan als vrijwilliger voor Wensbus Maasgouw, niet alleen als chauffeur, maar dat ook als planner om een planning voor de bussen te maken voor de volgende dag. Dat kan al voor een aantal uren tussen 17.00 uur en 20.00 uur.

img
Dankzij de Wensbus kunnen mensen langer thuis blijven wonen. De twee wensbussen rijden tussen 08.00 en 17.30 uur van maandag tot en met vrijdag.

Aanmelden,  meer informatie of heeft u belangstelling?

Neem dan contact op met Miep Förster via 0475 – 46 24 75

Over Stichting Wensbus Maasgouw
De Wensbus Maasgouw wordt sinds juli 2018 in de gemeente Maasgouw ingezet om het personenvervoer binnen de gemeente toegankelijker te maken voor mensen die geen of niet goed gebruik kunnen maken van het openbaar vervoer.
Het Team Wensbus Maasgouw bestaat geheel uit vrijwilligers (bestuur, planners, coördinators en chauffeurs).

De twee wensbussen van de Maasgouw rijden binnen de gemeente Maasgouw en enkele bestemmingen in de aangrenzende woonplaatsen van de gemeente Maasgouw. Het is betaalbaar en individueel vervoer van deur tot deur.
Financieel is dit mogelijk gemaakt door subsidie van de Provincie Limburg, de gemeente Maasgouw en een aantal plaatselijke sponsoren. Alleen inwoners van de Gemeente Maasgouw kunnen van de Wensbus gebruik maken.
Meer informatie over Stichting Wensbus Maasgouw is te vinden op de website.

Foto Stichting Wensbus Maasgouw

Bronvermelding: Delta Limburg