Gemeentenieuws

Het plaatsen van verenigingsnieuws en gemeentenieuws

Graag brengen wij onder uw aandacht dat met ingang van 31 maart 2021 het gemeentenieuws weer huis-aan-huis op de deurmat valt in heel de gemeente Maasgouw.
U vindt uw gemeentenieuws  op pagina vier en vijf van ’t Waekblaad. De bezorging wordt dan uitgebreid naar heel de gemeente Maasgouw, dus ook in de kernen Thorn, Wessem, Panheel, Heel en Beegden.
Dat is niet alleen goed nieuws voor de lezers, maar vooral ook voor onze verenigingen, parochies en ondernemers in de gemeente. Al het niet-commercieel verenigingsnieuws kan gratis aangeboden worden in  ’t Waekblaad.

U bereikt hiermee meer dan 11.000 woonadressen in Maasgouw, en zelfs ruim 35.000 brievenbussen in de weide omtrek. Daarmee kunt u straks uw evenement ook regionaal op de kaart zetten.

Door de coronamaatregelen zijn ook verenigingen erg beperkt in hun activiteiten. Dat betekent dat het meer inspanning kost om de leden, maar vooral ook de liefhebbers, sympathisanten en belangstellenden in het dorp of gemeente betrokken te houden. U wilt de gemeenschap informeren over de vereniging en haar activiteiten. Ter aanvulling op onze eigen kanalen is ’t Waekblaad voor u en de gemeente een prima partner!

Informatie over het plaatsen en de verspreiding
‘t Waekblaad valt wekelijks huis-aan-huis op de deurmat van 31.000 huishoudens in de gemeente Echt-Susteren en omringende dorpen en kernen, tussen Roermond en Sittard en de Belgische en Duitse grens. In de gemeente Roerdalen wordt ’t Waekblaad bezorgd in Montfort. In Maasgouw wordt ’t Waekblaad bezorgd in Linne, Maasbracht, Ohé en Laak en Stevensweert. Per 31 maart komen daar Beegden, Heel, Panheel, Thorn en Wessem bij. Met de uitbreiding van het verspreidingsgebied in Maasgouw kunnen vanaf 31 maart ruim 35.000 duizend huishoudens wekelijks ’t Waekblaad lezen.

Het meest actuele nieuws gratis bezorgd
‘t Waekblaad verslaat grootse evenementen, maar heeft ook  oog voor  persoonlijke mijlpalen van inwoners uit de regio. Interviews en achtergrondartikelen, vaste rubrieken, seizoengebonden themapagina’s, parochie- en verenigingsnieuws, voltreffers, aantrekkelijke aanbiedingen en advertenties van de vele winkeliers en ondernemers uit de regio. Toegankelijk en laagdrempelig gebracht; aantrekkelijk en interessant voor jong en oud. Iedere week het meest actuele nieuws uit de regio, onafhankelijk geschreven en gratis op uw deurmat. Wie wil weten wat er leeft en mee wil praten over wat er speelt in de regio, leest ‘t Waekblaad.

Uw nieuwsbericht in ’t Waekblaad
Stuur uw nieuws  naar info@waekblaad.nl. Denk aan een activiteit, evenement, jubileum of ander nieuwsbericht dat u onder de aandacht wilt brengen. Artikelen en nieuws met een niet-commerciële waarde, plaatsen wij gratis. Voor advertenties kunt u contact opnemen met advertenties@waekblaad.nl. De tarievenkaart vindt u op www.waekblaad.nl

Huis-aan-huis verspreiding
De verspreiding van ’t Waekblaad wordt verzorgd door het eigen verspreidingsbureau Detail Verspreidingen, dat garant staat voor een betrouwbare huis-aan-huis verspreiding (ook in de buitengebieden) en waar u tevens terecht kunt voor verspreiding van uw folder. Voor nadere info bel 0475 484502 of mail info@waekblaad.nl