In het zonnetje gezet door de Zonnebloem afdeling Terra Mosa

Kerstmiddag voor de gasten en vrijwilligers van de Zonnebloem, afdeling “TERRA MOSA.

Maandag 11 december vond in het verenigingszaal “Lakerhoes” in Ohé en Laak de jaarlijkse kerstmiddag plaats voor de gasten en vrijwilligers van Zonnebloemafdeling Terra Mosa van Maasbracht, Stevensweert en Ohé en Laak.
Onder het genot van sfeervolle muziek gezongen door Ivo van der Bijl en gespeeld door leerlingen van de  basisschool De Maasparel o.l.v. Yvonne van Wegberg werd het een mooie middag. Het kerstverhaal werd wederom ten gehore gebracht door Hans Richter.
Op deze middag werd Jacqueline Brenters, voorzitter van de afdeling verrast door een medewerkster van Wel.kom van de Gemeente Maasgouw.
Iedere vereniging kon iemand voordragen binnen hun afdeling voor de VRIJWILLIGER VAN HET JAAR 2023. Deze werden uitgeroepen op de Dag van de Vrijwilliger
op 7 december. Omdat wij een paar dagen later de Kerstviering hadden was dit een mooie gelegenheid om Jacqueline, onze duizendpoot, in het zonnetje te zetten.

Met lovende woorden door de medewerkster van Wel.Kom en een groot applaus van de gasten en de vrijwilligers ontving zij een cadeautje van de Gemeente. Een dik verdiende proficiat Jacqueline.