Vrijwilligers zetten zich in voor de afgraving van nieuwe Jeu de Boules baan in Stevensweert

Door op onderstaande foto’s te kikken kunt u ze vergroten.

Een opmerkelijke samenwerking tussen vrijwilligers, lokale bedrijven en de dorpsraad heeft gezorgd voor opwinding in het pittoreske Stevensweert. Afgelopen woensdag zijn vrijwilligers met volle toewijding begonnen aan de afgraving van de nieuwe Jeu de Boules baan, die een verrijkende toevoeging zal zijn aan de gemeenschap.

De realisatie van deze Jeu de Boules baan is een resultaat van de collectieve inspanningen van de betrokken inwoners en bedrijven. Leon Maassen, namens Verbé Installatiegroep, en John de Jong, namens Collé Rental & Sales, speelden een cruciale rol door belangeloos een graafmachine ter beschikking te stellen. Met deze steun is het dorp Stevensweert een stap dichter bij de voltooiing van dit project.

Met het einddoel in zicht, was zaterdag een dag vol vastberadenheid. De vrijwilligers, bijgestaan door het bestuur van de dorpsraad, werkten zij aan zij om de laatste kruiwagens zand weg te sjouwen. De energie en saamhorigheid waren voelbaar terwijl ze samenwerkten om het terrein gereed te maken voor de volgende fase van de bouw.

Een speciale vermelding gaat uit naar de behendige kraanmachinist Mike Kocken, die met precisie en vakmanschap de afgraving leidde, en zo een cruciale rol speelde in dit gemeenschapsproject.

“Dit is een fantastisch voorbeeld van hoe samenwerking en inzet een groot verschil kunnen maken voor onze gemeenschap”, aldus een enthousiaste vertegenwoordiger van de dorpsraad. “We zijn diep dankbaar voor de steun van de lokale bedrijven en de onvermoeibare inzet van de vrijwilligers.”

Met het fundament nu gelegd, kijkt de gemeenschap van Stevensweert vol verwachting uit naar de voltooiing van de Jeu de Boules baan. Het is een project dat niet alleen zorgt voor plezier en ontspanning, maar ook voor een nauwere band tussen de inwoners.

Het is duidelijk dat het gezamenlijke enthousiasme en de vastberadenheid van de inwoners, gecombineerd met de steun van lokale bedrijven, een inspiratie zijn voor andere dorpen om samen te werken aan gemeenschappelijke doelen en elkaar te ondersteunen in het creëren van een bloeiende leefomgeving.

Samen kunnen we meer bereiken, en met deze geest van eenheid en betrokkenheid zal Stevensweert stralen met trots als de Jeu de Boules baan klaar is om te worden ingewijd.
Namens de Dorpsraad Stevensweert,
Joris Raven