TWC de Maaspoort Stevensweert viert in 2023 het 25-jarig jubileum in nieuwe fietstenues

We zijn ontzettend trots op het feit dat TWC de Maaspoort na bijna 25 jaar tot op de dag van vandaag nog altijd een bloeiende en groeiende club is. Een club waar veel leden van Stevensweert en omstreken met plezier wekelijks samen mooie fietstochten maken. In verband met de winterstop verruilen we momenteel de fietshelm voor de kerstmuts. Maar vanaf maart 2023 starten we weer met het nieuwe seizoen.
Heb je ook zin om een keer mee te fietsen? Wees van harte welkom! Meer
informatie is te vinden op onze website www.twcdemaaspoort.nl.
Een speciaal woord van dank gaat uit naar onze hoofdsponsor Best Budget Kantoormeubelen met
merklijn SITIZEN professional seating. Danny Drenth, dank voor de steun aan onze club!
Ook de overige sponsoren danken we van harte voor hun bijdrage: AandrijfTechniek Totaal (ATT), Verbe installatiegroep, Geurts DeurenService (GDS), Pex Dagbedekkingen bv, LaakerBoere Sjonk, Bakkerij Jos Puts, Grand Café ’t Aod Kloaster, ikregeljehypotheek, Pool Equipments en Paul Joppen project- en procesmanagement.
In mooie, nieuwe clubkleding als één team de weg op! Dank daarvoor!
We wensen onze sponsoren, leden en alle lezers gezellige feestdagen en een gezond en sportief 2023
toe! Hopelijk tot maart volgend jaar!