Weer een toertocht voor scootmobielen en elektrische rolstoelen

Het Gehandicapten Platform Maasgouw (GPM) organiseert dit jaar voor het zeventiende jaar twee mooie tochten voor scootmobielen en elektrische rolstoelen door de gemeente Maasgouw en omgeving. De eerste tocht vindt dit jaar plaats op zaterdag 11 juni, vanuit Maasbracht. “Was u vorige keer niet in de gelegenheid of aarzelde u nog om mee te gaan? Nergens voor nodig! Neem deze drempel en rij met ons mee.”
Tijdens de toertocht is er ruimschoots de tijd om ervaringen uit te wisselen en kennis te maken met mederijders die u nog niet eerder was tegengekomen. Ook is er wederom de mogelijkheid om vertegenwoordigers van het bestuur vragen te stellen over bijvoorbeeld het aanvragen van voorzieningen via de WMO.
De toertocht wordt volledig door vrijwilligers georganiseerd en daarom is de organisatie verheugd dat ook dit maal weer belangeloos wordt meegewerkt door de Vrijwillige Politie, de EHBO, de dames van thuiszorgorganisatie Buurtzorg Maasgouw e.o. en de onmisbare begeleiders.
Ook zal er weer een rolstoelbusje meerijden om onfortuinlijke pechvogels heelhuids thuis te brengen bij noodgevallen.
De toertocht voor scootmobielen en elektrische rolstoelen is een vrijwilligersinitiatief van de Stichting Gehandicapten Platform Maasgouw.

wanneer zaterdag 11 juni 2022, start 13.30 uur

waar start vanaf Kerkplein in Maasbracht (vlakbij de haven)

aanmelden – aanmelden kan vanaf nu, bij voorkeur per e-mail via gpmaasgouw@gmail.com of telefonisch bij coördinator Erik Verhees (0475-461724) of bij Fysio Plus (0475-463284).

belangrijk – zorg dat de accu van uw scootmobiel of elektrische rolstoel geladen is!

Bronvermelding: Delta Limburg