Lezing over “Heks zijn in 2022” en extra algemene ledenvergadering Zijactief Stevensweert

Bijeenkomst ZijActief Afdeling Stevensweert op dinsdag 8 maart

– LEZING ‘HEKS ZIJN IN 2022’ DOOR PETROESJKA SPLINT
– Extra Algemene Ledenvergadering

Petroesjka
Petroesjka is heks en woont en leeft in Arcen. Naast haar eigen spirituele praktijk, leidt zij heksen op in deze levensfilosofie en wijze van leven.
Vol passie en overtuiging vertelt zij graag over haar leven, hoe zij hiertoe gekomen is, wat haar drijft, wat het haar brengt etc. etc.
Voor alle vragen staat zij open en geeft naar eer en geweten antwoord.
Kortom zij nodigt iedereen uit deze avond een stukje mee te vliegen op haar bezem.

De avond is op 8 maart 2022 in het MFC, Jan van Steffeswertplein 2 te Stevensweert.
Niet-leden zijn welkom om 19.30 uur. Kosten € 4 (inclusief koffie/thee).

Algemene ledenvergadering.
Voorafgaand aan deze lezing nodigen wij onze leden uit voor een extra algemene  ledenvergadering van 19.00 tot 19.30 uur. Ieder lid ontvangt hiervoor een persoonlijke uitnodiging.
We starten om 19.00 uur met de algemene ledenvergadering. De zaal is voor de leden open vanaf 18.30 uur.

Het bestuur ZijActief Stevensweert