Volleyballen wat voor jou

Dames volleyballen

Volleyballen in Stevensweert wat voor jou?

Wist je dat in Stevensweert al ruim 40 jaar met veel plezier volleybal wordt gespeeld?
Na een lange periode in Nevobo- of in Vrijetijdcompetitie te hebben gespeeld, zijn nu nog twee groepen volwassenen actief op de woensdagavond, in sportzaal “De Werken” in Stevensweert.

Om 19.00 uur starten de dames en om 20.15 uur de herengroep versterkt met enkele dames.

Met name deze laatste groep heeft nog plaats voor enkele spelers. Beide groepen gaan onder leiding van de deskundige trainer aan de slag. De training bestaat uit de volgende onderdelen:

Circa een half uur werken we aan de conditie, vervolgens inspelen met de bal en een aantal technische oefeningen in groepsverband. De training wordt afgerond met een onderlinge wedstrijd van ca 45 minuten. Omdat de winnaar aan het einde van de training niet het net hoeft op te ruimen, gaan de wedstrijdjes “op het scherpst van de snede”.

Ter informatie: de leeftijden van de spelers variëren van 35 – 70 jaar. Zij komen allen uit de regio Midden-Limburg. De contributie bedraagt € 50 per halfjaar. Iedere volwassene die ervaring heeft met volleyballen is van harte welkom, om te komen kijken. Liever nog om direct je sportspullen mee te nemen en een maand op proef te komen spelen. 1x per maand gaan we voor de 3e helft en dus wat drinken.

Voor nadere informatie: Theo Janssen 06 4714 4701 of John van Engelen 06 1077 4650