Leden van de Rabobank kunnen op hun favoriete club stemmen

Voor de Rabobank is een club zoveel méér dan een club. Daarom steunen we via Rabo ClubSupport lokale verenigingen met kennis, netwerk en geld. Zo zorgen we samen met onze leden dat clubs sterker worden, zodat duizenden mensen kunnen doen wat ze leuk en belangrijk vinden.
Afgelopen weken hebben verenigingen en stichtingen zich kunnen aanmelden via Rabobank Clubsupport. Als lid van de Rabobank bepaal jij welke financiële ondersteuning deze clubs van ons ontvangen.
Van 4 tot 25 oktober 2021 kun je jouw stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging.
Dit jaar kun je stemmen op 3 clubs. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar!
Stem je via de Rabo App of Rabo Online Bankieren, dan heb je geen stemcode nodig. De lijst met deelnemers vind je onder de knop Rabo ClubSupport.
Als je inlogt zie je deze knop via ‘Service’ en vervolgens ‘Lidmaatschap’.