Verenigingsnieuws

In dit bericht kunt u het laatste nieuws lezen van “voetbalvereniging  Stevensweert” en “Harmonie Sint Stephanus”.
Meer kunt u natuurlijk lezen op de site van deze verenigingen.

Op de 2e woensdagmiddag op 7 juli werd een “training” gegeven met 35 enthousiaste voetbaltalenten van alle leeftijden, zowel jongens als meisjes. Vooral het actief bezig zijn met bewegen en sporten stond op de voorgrond.
Ook de komende twee woensdagen (14 en 21 juli) wordt er van 15.30 tot 16.30 uur een “training” verzorgd voor iedereen, jongens en meisjes van alle leeftijden die tegen een balletje willen trappen.⚽
Kom jij ook? Tot woensdag 14 juli.
Meer informatie op: vvStevensweert

Nieuw verenigingslokaal Harmonie St.Stephanus

Harmonie St.Stephanus was na de sluiting van Zaal De Veldpaort naarstig op zoek naar nieuwe huisvesting en heeft gelukkig een nieuw onderkomen gevonden in zaal “De Maaspoort” te Stevensweert. De eerste repetities van harmonie en jeugdharmonie hebben er inmiddels plaatsgevonden.

De harmonie en de nieuwe uitbater van De Maaspoort, dhr. Piet van Berchum, hopen uiteraard op een langdurige en vruchtbare samenwerking.

Rommelmarkt 2021 afgelast

Vanwege de blijvende onzekerheid rondom het coronavirus gaat de rommelmarkt en het ophalen van spullen door Harmonie St.Stephanus helaas ook dit jaar niet door. De rommelmarkt stond gepland voor zondag 29 augustus 2021.
Door onzekerheid, teveel beperkingen en het willen vermijden van risico’s voor leden, vrijwilligers en bezoekers heeft het bestuur helaas geen ander besluit kunnen nemen.

Hopelijk kunnen we u in 2022 weer verwelkomen op onze vertrouwde rommelmarkt.

Meer informatie op de site van Harmonie Sint Stephanus.