Loten Zonnebloem

Zonnebloem Afdeling Terra Mosa (Maasbracht, Ohé en Laak en Stevensweert)

De Zonnebloem is er voor mensen met een lichamelijke beperking. Deze groep is extra hard getroffen door corona. Ook in deze moeilijke tijd hebben wij door middel van een bloemetje, kaarten, extra attenties, telefoontjes en waar mogelijk een bezoekje contact gehouden met onze deelnemers. Zodra het weer mag willen wij ook weer starten met het organiseren van onze gebruikelijke activiteiten. Voor dit alles is geld nodig. Iedereen die Zonnebloemloten koopt, steunt dit mooie vrijwilligerswerk.

De loten kosten € 2,00 per stuk, daarvan is € 1,50 bestemd voor het vrijwilligerswerk van onze afdeling Terra Mosa in Maasbracht, Ohé en Laak en Stevensweert.

Onze vrijwilligers zijn medio juni gestart met de verkoop van de loten.

Wilt u loten bestellen dan kunt u bellen met de secretaris van onze afdeling Agnes Danko. Wij zorgen er dan voor dat u de loten thuisbezorgd krijgt. Telefoonnummer: 0475-550611.

Online verkoop.
Ook online kunnen er loten worden besteld op: www.zonnebloem.nl/loten/p/a03018. Dit is onze plaatselijke verkooppagina. De opbrengst gaat rechtstreeks naar onze afdeling.

Mooie prijzenpot
Natuurlijk speelt u mee om het mooie werk van de Zonnebloemvrijwilligers te steunen, maar we zijn ook trots op het geweldige prijzenpakket:  een hoofdprijs van
€ 15.000, aantrekkelijke producten, diverse cadeaubonnen en belevenissen. Bijvoorbeeld een electrische fiets, de nieuwste IPad, een dagje uit of een weekendje weg. En nieuwe prijzen, zoals vakantie in het Beekse Bergen Safari Resort, een dagje uit bij Tuinen Appeltern, handige keukenapparaten zoals een airfryer en een originele Zonnebloem thermosfles. De trekking vindt plaats op 8 november 2021, als u uw loten registreert of online koopt dan krijgt u na de trekking per e-mail bericht of u gewonnen heeft.