Potgrondactie

Potgrondactie 2021

Met de lente in het verschiet zal voetbalvereniging V.V. Stevensweert wederom potgrond huis-aan-huis komen verkopen (met toestemming van de gemeente en de inachtneming van de Covid maatregelen). De potgrondzakken van 50 liter zullen worden aangeboden voor de prijs van € 5,00 per stuk.

De potgrond hebben we ook dit jaar weer bij onze oude, vertrouwde leverancier besteld. De kwaliteit van de potgrond is dit jaar dus weer zoals u die al jaren gewend bent!
Vrijdagavond 12 maart of zaterdagochtend 13 maart zullen de leden van de voetbalvereniging bij je langs komen voor de huis-aan-huis verkoop. Je bent dit jaar ook welkom op zaterdag 13 maart van 9:00 uur tot 13:00 uur op de parkeerplaats van ons sportcomplex om de potgrond zelf op te komen halen.

Om zeker te zijn van levering van de potgrond plaats je nu snel een bestelling via onze website:
Potgrondactie 2021 – VV Stevensweert

U kunt ook een aantal zakken bestellen bij de heer Piet Verwijlen, Wilhelminalaan 12 in Stevensweert.

Deze potgrondactie is voor onze vereniging een belangrijke inkomstenbron.
Voor deze huis-aan-huis verkoop zoeken wij nog helpende handjes. Ben jij in de gelegenheid om vrijdag 12 maart vanaf ongeveer 17:00 uur of zaterdagmorgen 13 maart vanaf 09:30 uur mee te helpen met de verkoop? We verzamelen ons beide dagen op de boerderij Verwijlen (Molenveld).