Rabo ClubSupport

Beste leden van de Dorpsraad Stevensweert,

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken.

Met Rabo ClubSupport bieden wij kennis, ons netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Leden van Rabobank Roermond-Echt hebben tijdens de stemperiode bepaald welke financiële bijdrage de deelnemende clubs en verenigingen ontvangen.

Naam: Stichting Dorpsraad Stevensweert
Bestedingsdoel: Nieuwsbrief
Bedrag: € 336,32

Deze financiële bijdrage maken wij binnenkort over naar NL64RABO0304401587 zoals opgegeven bij de inschrijving. De volledige uitslag vind je terug op onze website.

Bedankt voor jullie deelname aan Rabo ClubSupport!
Speciaal voor Stichting Dorpsraad Stevensweert hebben we een persoonlijke video gemaakt. Bekijk deze via onderstaande oranje button en deel de video via jullie website, social media of WhatsApp.

Wij wensen Stichting Dorpsraad Stevensweert veel succes bij de realisatie van het bestedingsdoel.

Afdeling Marktbewerking, Communicatie en Coöperatie
Rabobank Roermond-Echt.

De “Dorpsraad Stevensweert” wil alle mensen bedanken voor hun stem, zonder die medewerking hadden we dit mooie bedrag nooit bij elkaar gekregen.

Resultaten voor Stevensweert

Stem      Bedrag       Vereniging

€ 931,89

Amici Insulae