Nieuws RKVV Stevensweert

Na een abrupt einde van de competitie afgelopen seizoen door het coronavirus, proberen we de draad weer zo goed mogelijk op te pakken. Rekening houdend met de richtlijnen van het RIVM zijn we weer gestart met trainen. Ontzettend plezierig om weer actief te kunnen zijn op het veld en onze hobby te kunnen uitvoeren.

Enkele jeugdige spelers zijn dit seizoen aangesloten wat ontzettend waardevol is voor de vereniging. Momenteel hebben we een senioren elftal en een 35+ elftal wat bij elkaar ongeveer 35 voetballers telt.
Het 35+ team speelt een keer per maand op vrijdagavond een klein toernooitje tegen rondom gelegen dorpen. Laagdrempelig en gezien de tijd een minder grote investering. Een leuk concept als je toch nog graag een balletje trapt, maar minder tijd hebt om te besteden. Daarnaast wordt er natuurlijk genoeg gelachen en een biertje gedronken na afloop.

Ons senioren team traint een keer per week op vrijdagavond van 19.30 uur tot 21.00 uur en speelt zijn wedstrijden op zondagochtend. Nu de voorbereiding voor de competitie weer in gang is gezet, staan er twee vriendschappelijke wedstrijden gepland. Kom gerust eens kijken!

• 6 september St’weert 1 – Susterse boys 2 aanvang wedstrijd 10.30 uur.
  • 11 september St’weert1 – EVV 4 aanvang wedstrijd 19.45 uur.

Mocht je interesse hebben om eens vrijblijvend een balletje mee te trappen bij ons 35+ team of senioren elftal, dan kun je een mailtje sturen naar  www.vvstevensweert.nl  of val een keertje binnen in de kantine. Deze is elke vrijdag open vanaf 19.00 uur.

De vereniging viert dit jaar zijn 80 jarig bestaan. Een mijlpaal waar we trots op mogen zijn. Ons streven is om dit jaar het 80 jarig bestaan met enkele leuke activiteiten te vieren, maar helaas zullen we moeten afwachten hoe alles rondom het coronavirus zich gaat ontwikkelen.

De competitie start voor VV Stevensweert op zondag 20 september met een thuiswedstrijd tegen onze buren MBC’13 om 10.30 uur. Hopelijk mogen we u een keertje ontvangen op ons complex. Koffie of wat anders staat altijd klaar.

Actiefoto van trainer Harold tijdens een wedstrijd.