Slag om Stevensweert op 15, 16 en 17 september 2023

Ideeënwedstrijd Slag om Stevensweert

Met trots kondigt de Stichting Sint Rochus Stevensweert de “Slag om Stevensweert Ideeënwedstrijd”
aan! Wij zijn op zoek naar creatieve ideeën van inwoners en andere belangstellenden om Stevensweert tijdens de Slag om Stevensweert op 15, 16 en 17 september nog aantrekkelijker en gezelliger te maken. De beste inzendingen worden beloond met een geldbedrag om de plannen tot uitvoering te brengen.
Hoe werkt het?
1.
De wedstrijd staat open voor alle inwoners van Stevensweert en andere belangstellenden. U kunt individueel of als groep deelnemen. Het is ook mogelijk om meerdere ideeën in te sturen. Door een e-mail te sturen naar de organisatie kunt u het idee kenbaar maken. info@slagomstevensweert.nl
2.
Creatieve ideeën: Inzendingen kunnen van alles zijn, van tentoonstellingen en theatervoorstellingen tot aankleden van straten binnen het projectgebied. Het doel is om Stevensweert op een creatieve manier in de schijnwerpers te zetten en de geschiedenis van de Slag om Stevensweert te vertellen en te laten beleven. Zolang het binnen het kader ‘’80 jarige oorlog’’ valt is veel mogelijk.
3.
Beoordeling: Ons beoordelingspanel zal alle ideeën beoordelen op basis van originaliteit, uitvoerbaarheid en impact op Stevensweert. De beste ideeën worden beloond met een bijdrage in de uitvoering van het idee.
4.
De uiterste datum voor het insturen van jouw/jullie idee is 31 mei 2023. De beste ideeën worden bekendgemaakt op 1 juli 2023 via de website en socialmedia. De inzenders ontvangen separaat een e-mail.

Wij kijken uit naar uw creatieve ideeën om Stevensweert nog mooier te maken!

Voor meer informatie verwijzen we naar de site.
Zie ook de video, die gemaakt is in opdracht van Schutterscompagnie Sint Rochus in 2016.