Aanbieden van welkomstpakket aan nieuwe bewoners

Klik op de foto dan krijgt u die vergroot te zien.

Welkomstpakket voor nieuwe bewoners.
Vanuit de Dorpsraad is met een clubje mensen een werkgroep “Welkom in Stevensweert” opgericht. Deze werkgroep heeft de taak op zich genomen om nieuwe inwoners hartelijk te ontvangen met een “Welkomstmap”.
In deze map treffen de mensen interessante adressen aan van de verenigingen en instanties. Daarnaast is de map gevuld met mooie aanbiedingen van de lokale horeca en middenstand. Ook is er aandacht voor de rijke geschiedenis van Stevensweert.

Begin oktober zijn de eerste mappen uitgereikt en hierop is heel enthousiast gereageerd. Een volgende ronde staat gepland.

Ken je iemand die nieuw in ons prachtige dorp is komen wonen? Laat het ons weten via info@dorpsraadstevensweert.nl en dan bezorgen wij ook daar een welkomstpakket!
Namens de werkgroep “Welkom in Stevensweert”:
Jos van Kronenburg, Jacqueline Devens, Mart Tindemans, Paul Mestrom.