Wensbus Maasgouw rijdt niet

Het bestuur van de “Stichting Wensbus Maasgouw” heeft besloten deze week niet te rijden, omdat het te gevaarlijk is. Vooral de binnenwegen zijn nog altijd spiegelglad en het gevaar van valpartijen van onze klanten bij het in- en uitstappen bus is erg groot.

Het mag duidelijk zijn dat we de veiligheid van de chauffeurs en onze klanten niet extra in gevaar willen brengen door de slechte weersomstandigheden.

We hopen dat we volgende week, met ingang van maandag 15 februari, weer veilig kunnen rijden en zullen daarom in het weekend de situatie nogmaals bekijken. De vrijwilligers en de klanten zullen tijdig op de hoogte gebracht worden.

De planning gaat deze week gewoon door. Op deze manier kunnen klanten ons toch bereiken en informatie vragen..
De klanten die reserveringen hebben staan voor deze week worden allemaal telefonisch op de hoogte gebracht.

Meer informatie kunt u krijgen tussen 17.00 uur en 20.00 uur op het telefoonnummer 0475-227027