Nieuwjaarsborrel en wijnproeverij

ZijActief Stevensweert

Dinsdag 7 januari 2020 nieuwjaarsbijeenkomst met wijnproeverij en bijpassende hapjes.

Hiervoor hebben wij de fam. Wilms van Wijngaard “De Deelgaarderberg” uit Maria Hoop uitgenodigd.

We starten met koffie en chocolade weinkuche. Daarna zal de heer Wilms een presentatie over de wijngaard met alle werkzaamheden en over de vinificatie (wijnmaakproces)  verzorgen.

Mevrouw Wilms zal ons ondertussen vier verschillende wijnen met bijpassende hapjes presenteren.

De avond is op 7 januari 2020 in het MFC, Jan van Steffeswertplein 2 te Stevensweert. We starten om 19.30 uur. De zaal is open vanaf 19.00 uur.
Ook niet-leden zijn welkom. Kosten voor niet-leden € 9,00.

Aanmelden voor 3 januari 2020. Mail marian.meuwissen@outlook.com.  Telefoon: Trezie Mueters 0475-551853.